|| Kopuk GençLik || Zamane GençLerin SanaL Mekanı ||

OOOPS Bİ DAKKA KARDEŞ !


Şimdi Hacı Sen Bu Foruma Zati Üyeysen Sorun Yok,Giriş Yap.

Haa Yok Üye FeLan DeğiLim Üye oLupta Ne İşime Yarıyacak Diyorsan Oku;
Komedi,Arkadaşlık,İyi Vakit,Sanal Bi Aile Hatta Yetim ve Öksüz KardeşLerimize Sanal Ana ve Babada Oluruz Üye oL Yeter...


Join the forum, it's quick and easy

|| Kopuk GençLik || Zamane GençLerin SanaL Mekanı ||

OOOPS Bİ DAKKA KARDEŞ !


Şimdi Hacı Sen Bu Foruma Zati Üyeysen Sorun Yok,Giriş Yap.

Haa Yok Üye FeLan DeğiLim Üye oLupta Ne İşime Yarıyacak Diyorsan Oku;
Komedi,Arkadaşlık,İyi Vakit,Sanal Bi Aile Hatta Yetim ve Öksüz KardeşLerimize Sanal Ana ve Babada Oluruz Üye oL Yeter...

|| Kopuk GençLik || Zamane GençLerin SanaL Mekanı ||

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sayfayı FaceBook'ta Paylaş
Design By Sahirâne Design ©️
Tıkla Beğen
Erzurum

    Glaive Rehperi

    Fleyd
    Fleyd
    Glaive Rehperi  CouronnePatRoN
    PatRoN


    Uyarı Seviyesi Uyarı Seviyesi : Uyarı Yok !
    Cinsiyetim Cinsiyetim : Erkek
    Kayıt Tarihim Kayıt Tarihim : 24/01/10
    Yaşım Yaşım : 31
    MemLeketim MemLeketim : kocaeli
    Mesaj Sayım Mesaj Sayım : 101

    ok Glaive Rehperi

    Mesaj tarafından Fleyd C.tesi Ocak 29, 2011 9:30 pm

    1. Bir Glavier ana Magic skili olarak niye Fire Olmalıdır?

    Bir Glavier eğer Cold Skilini ana skill olarak kullanırsa, Cold'un ona
    sağlayacağı tek avantaj savaştığı yaratığın donma anlarında daha yavaş
    hareket etmesinden öteye gitmeyecektir. Bunun haricinde Buff
    skillerinden de sadece biraz fiziksel defans veren 2 Skill
    güçlendirilebilecek ve zaten STR Build olması gereken bir Glavier için
    fazla önemli olmayan bir özellik olarak görünecektir. Bunun haricinde
    vuruş gücü en düşük olan skill grubu Cold olduğu için yine bir glavier
    için pek uygun sayılmaz. Zaten Glave kullanan bir kişinin hedefi az
    vuruş sayısıyla karşısındakini öldürebilmek olmalıdır. 1-2 vuruşta
    öldürebileceği bir yaratığı ayrıca dondurması pek bir + sağlamaz.

    Eğer Glavier Lightnin Skilini ana skill olarak kullanırsa, vuruşları
    esnasında yakınındaki diğer yaratıkları da çok düşük düzeyde
    etkileyeceğinden dolayı bazı zamanlarda zor durumlara düşebilir. Bunun
    haricinde Lightning Buff skillerinden Magic Attack arttıran skill yerine
    Fire'daki Fiziksel Attack arttıran skilin ilerleyen zamanlarda bir Str
    karakter için daha gerekli olduğunu varsayarsak yardımcı skiller
    açısından da Lightning Fire'a göre ikinci planda kalmaktadır.

    Son olarak bir Glavier ana skill olarak Fire olursa ne gibi avantajlara
    sahip olur konusuna gelelim. Fire 1 nci skili (Halk dilinde 1 nci
    skiller El yakma olarak geçer) damage olarak El Yakma skillerinden en
    yüksek hasarı veren skilldir. Bunun haricinde karşı tarafa da Burn
    Statüse sokabildiği için belirli aralıklarla enerjisini düşük ölçüde
    düşürebilme kapasitesine sahiptir.

    Dolayısıyla az ve öz vuruş yapma amacıyla inşa edilen Glavier türü
    karakterler en güçlü vuruşları Fire El Yakma skill gurubuyla
    verebilirler.

    Bunun haricinde Fire'da başka yararlı olarak şu özellikler bulunmaktadır ve bir Glavier'in bu skilleri açması önemlidir.

    1. Flame Body Series : Fiziksel vuruş gücünü 1 nci kitapta %3, 2 nci
    kitapda %5 3 ncü kitapta %7 arttırır. Zaten güçlü fiziksel vuruşlara
    sahip olan Glavier'in gücüne güç katar. 3 ncü kitabı açabilirseniz
    uplamayın yalnız bir daha sadece skilin süresini biraz uzatıyor, sp
    harcadığınıza değmez 3 ncü kitap level 3 te yapsanız yine %7 arttırıyor

    2. Fire Protection Series : Magic Defense verir ve magic vuran
    yaratıklardan daha az damage almanızı sağlar. Str Charlar için çok
    önemli sayılabilecek bir skilldir. Ana skiliniz Fire olduğu için bütün
    kademelerini rahatlıkla açabilirsiniz.

    3. Flame Devil Force Series (Passive) : Fire Skill grubunun Passive
    Skilidir ve her kademede %1 Fiziksel Damage Arttırımını kalıcı olarak
    yapar. Yani Mastery Leveli 60'a geldiğinde 6 kademe arttırılmış
    olacağından %6 Extra Fiziksel damage kazanmış oluyorsunuz.

    60+ Levellerde Formül şöle oluyor Flame Body Series %7 Fiziksel + Flame
    Devil Force Series %6 = %13 Fazla Fiziksel damage kazanmış oluyorsunuz
    ve emin olun bu hiç de küçümsenecek bir değer değil

    Şimdi Gelelim diğer Skill Gruplarından açılması faydalı olabilecek
    skillere. (Bu yardımcı skiller SP farm yapan karakterler için uygundur.
    Farm yapmıyorsanız. Fire ve Heuksal ana skilleriyle idare etmeniz
    gerekecektir.

    1. Cold - Frost Guard Series : Süreli olarak fiziksel defans verir. Ana
    skiliniz olmadığı sürece çok büyük bir etkisi olmadığından düşük
    levellerde işe yarasa da ilerleyen levellerde uplamanız gerekmeyecektir.

    2. Cold - Cold Armor Series (Passive) : Kalıcı olarak her 10 levelde bir
    fiziksel defans ekler ama ana skill olmadığı sürece fazla
    yükseltemezsiniz. Bu nedenle Cold açacaksanız bile Cold Mastery'i 20 den
    yukarı çıkartmayın başka bir işe yaramaz çünkü.

    3. Lightning - Piercing Force Series : Süreli olarak Magic damage
    değerini % cinsinden arttırır. Eğer Yeterli Sp'niz varsa ve Lighning
    Mastery'niz nereye kadar yetiyorsa bu skili de uplamanız faydalı
    olacaktır.

    4. Lightning - Wind Walk Series : Bildiğimiz süreli hızlı koşma skill
    gurubudur. Hiç birşey açmasanız bile Lightning'den karakterinizin daha
    hızlı koşabilmesi için bu skill gurubunu güçlendirmeniz faydalı
    olacaktır. 2 nci kitap 10 Metre ışınlanmayı da sağlar.

    5. Lightning - Lion Shout Series : Bu skill çoğu Str Build karakter
    tarafından kullanılmasa bile çok faydalı bir skilldir ve sadece 1 nci
    kitabı Lvl1 yapmanız yeterli olacaktır. Ne için kullanacağım diye
    soracak olursanız kesinlikle Str karakterler için Damage vermek için
    değil sadece Monster çekmek için kullanılır. Bu durumda da şöle bir soru
    oluşabilir. Eeee ben yaratık çekmek için Mızrak fırlatma skili
    kullanıyorum buna ne gerek var ?

    İşte olay burda, mızrak fırlatma skili fırlattıktan sonra tekrar dolma
    süreci çok uzun olan bir skilldir ve genelde de o mızrağı fırlattıktan
    sonra tekrar dolmadan çok önce siz fırlatmış olduğunuz yaratığı öldürmüş
    oluyorsunuz ve ikinci yaratığı çekme ihtiyacığınız doğuyor fakat mızrak
    skiliniz tekrar atılabilecek duruma gelmediği için sizin tabana kuvvet
    koşarak yaratığın peşine gitmeniz gerekiyor. Fakat Lion Shout Series
    skili çok hızlı bir şekilde dolar ve bir yaratığı çekip kestikten hemen
    sonra başka bir yaratığa seri olarak fırlatabilirsiniz. Artı olarak bu
    skill mızrak fırlatma skili gibi yavaş bir şekilde çalışmaz yani
    bastığınız anda karşı tarafın kafasında patlar, Mızrak fırlatmak için 2
    saat gerinmezsiniz


    6. Lightning - Concentration Series : Süreli olarak Parry (Vuruşlardan
    kaçma) değeriniz arttırılır. Eğer yeterli sp'niz varsa 1 kademe
    açılabilir.

    7.Lightning - Heaven's Force Series (Passive) : Kalıcı olarak Parry
    değerinizi arttırır. Lightning Mastery leveliniz yettikçe açmalısınız.

    Glavier Heuksal Skilleri

    Annihilating Blade Series : 1 nci skill gurubudur ve çoğu kişi
    tarafından gereksiz ve düşük damage veren bir skill olarak
    nitelendirilmesine rağmen aslında oldukça etkili bir skill olduğu
    söylenebilir. Damage olarak özellikle yüksek levellerde düşük gibi
    durmasına rağmen tek ve etkili bir vuruşa sahiptir ayrıca birden fazla
    yaratığa da vurabilir. Bunun haricinde çok hızlı dolar ve vurma
    esnasında bekleyerek vurma süresi çok kısadır. Yani bu skili başka bir
    skilin önünde veya arkasında rahatlıkla seri olarak kullanabilirsiniz.
    Unutmayalım Glave'nin çoğu vuruşu yavaştır ve bize en lazım olan şey
    arka arkaya seri olarak vurabilen skillerdir. 3 ncü kitap ilk 2 kitaba
    istinaden tamamen yanardönerli bir vuruşa sahiptir

    Fanning Spear Series : Eskiden kullanıldığı zaman yürünememesi
    dolayısıyla bir işe yaramayan fakat sonradan yapılan modifikasyonla
    etkili bir magic korumasına dönüşen mızrak döndürme skilidir. 1 nci ve 3
    ncü kitaplar süreli yüksek magic defans verir. 2 nci kitap ise süreli
    magic attack block şansı verir. Eğer yeterli sp puanınız varsa 3 ncü
    kitabı açmanız iyi olabilir. Yaklaşık olarak 300 küsür magic defans
    veriyor ve bir nuker ile karşılaşmanızda hayatınızı kurtarabilir.
    Unutmayın, mızrağı çevirirken aynı zamanda yürüyebilir ve karşı tarada
    da saldırabilirsiniz Yalnız tekrar dolma süresi oldukça uzundur.

    Heuksal Spear Series : Çoğu kişi tarafından bir işe yaramaz açmayın
    denilen fakat aslında çok güzel olan bir skilldir. Sadece 1 nci kitabı
    dandik sayılabilir. Bunun haricinde 2 nci ve 3 ncü kitapları muhteşem
    sayılabilir. Kişilerin bu skili de sevmeme nedenleri çok yüksek damage
    vermemesidir. Fakat bu skili özel yapan şey vuruş alanındaki 3 yaratığa
    kadar aynı anda güçlü sayılabilecek vuruş yapabilir. Bunun yanısıra 3
    ncü kitapda mızrağın üstünde dönerek vurur ve oldukça hoş sayılır.
    Kimsede açık olmadığından özellikle diğer kişiler tarafından dikkat
    çekiyor. Bunun yanısıra 2 nci kitap'ta 2 li combo olarak vurur ve 2 nci
    kitaptaki skill kullanıldıktan sonra 0 saniye bekleme vardır başka bir
    skilin vuruşuna geçmek için. Yani bu skille vurulduktan hemen sonra
    başka bir vuruş anında yapılabiliyor.

    Soul Departs Spear Series : Stun skili olarak da bilinir ve Heuksal
    skillerinden en yüksek damage verme özelliğine sahip skill olarak
    nitelendirilebilir. Vurduğunuz düşmanın stunlanma (Kıpırdayamama)
    değerleri 1 nci kitap %20, 2 nci kitap %25, 3 ncü kitap %30'dur. Bu skil
    2 nci kitapla birlikte kendini göstermeye başlar fakat 2 nci kitaptaki
    vuruş süresi çok uzundur, yani adamımız zıplar, glaveyi karşıdakinin
    tepesinden doğru indirir ve indirdikten sonra bir süre bekler sonra
    başka bir vuruş yapar. O nedenle fazla sevmem fakat özellikle son vuruş
    olarak veya ilk vuruş olarak kullanılabilir. Fakat olay bu skilin 3 ncü
    kitabına geldiğinde olay tamamen değişiyor. 2 li Combo olarak vuran 3
    ncü kitabun damage verme değeri mükemmel üstüdür. 2 li combonun sadece 1
    vuruşu aynı seviyedeki diğer heuksal skillerinden sadece 1 vuruşa
    değer. Yani bu skille bir kere vurduğunuzda diğer skillerinizin herhangi
    birinden 2 kere vurmuşsunuz kadar damage veriyor. 58 Lvl'de açılabilir
    ve olmassa olmaz skilldir Levelinizdeki bir Full Int karakteri tek
    vuruşta alabilme ihtimali çok yüksektir bu skille

    Ghost Spear Attack Series : Bildiğimiz alan vuruşudur, etrafımızdaki 5
    yaratığa kadar güçlü bir şekilde aynı anda vurabilir. Özellikle Giant
    falan keserken etrafımızda toplanan yaratıkları da arada kaynatmak için
    idealdir. Yalnız birçok kişi yanlış olarak bu skili normal yaratık
    kesimlerinde de kullanır. Niye yanlış derseniz bu skili vurduktan sonra
    bir süre karakter bekler ve sonra vurmaya devam edebilir. Yani kişiyi
    yavaşlatan bir skilldir. Bu nedenle sadece sıkışık olan durumlarda
    ferahlamak için kullanılmalıdır. Zaten bu nedenle 2 nci kitap itibariyle
    Knock Back (Düşmanı geri itme) özelliği de eklenmiştir ve vurduğunuz
    yaratıkların sizden kısa bir süre uzaklaşmasını sağlayarak rahat nefes
    almanızı sağlamak üzere geliştirilmiştir. Bunun haricinde zaten tek bir
    yaratığı geri itmek pek uygun bir hareket değildir. Bu nedenle kalabalık
    ortamda birçok yaratığı geri itmek için kullanılmalıdır. Zaten
    ittiğiniz yaratıklar tekrar size vurmak için yanınıza geldiğinde tekrar
    aynı skili kullanarak geri itmeye çalışırken yüksek derecede damage de
    veriyoruz ve 2-3 vuruş sonra etrafımızdaki yaratıklar ölmüş oluyor
    Bundan sonra normal skillerle giant kesmeye devam ediyoruz

    Chain Spear Attack Series : Bildiğimiz Heuksal Combo skilleridir. 1 nci
    kitap pek kullanışlı olmasa da aynı anda açılan 2 ve 3 ncü kitaplar
    biraz göz doldurmaktadır. Fakat bana göre çok da gerekli skiller
    sayılmazlar. 2 nci kitap çok seri şekilde 4 lü combo yapar fakat skilin
    tekrar dolma süresi çok uzun olduğu için pek kullanışlı değil. 3 ncü
    kitap ise Güçlü vuruşlara sahip artistik bir skilldir fakat comboyu
    bitirmesi çok uzun sürdüğünden yine pek kullanışlı sayılmaz. 69 Skilleri
    için bir yorum yapamayacağım. Açıkçası bende 1 - 2 - 3 ncü kitaplar
    açık ama hiç kullanmıyorum

    Flying Dragon Spear Series : Mızrak Fırlatma skili, güçlü yaratıklara
    saldırıken kullanılabilecek ilk vuruş skilidir. Oldukça güçlü vuruşu
    olduğunu söyleyebiliriz fakat tekrar vurmak için dolmasını beklemek için
    biraz zaman gerekiyor. 2 kitabı da açmışsanız arka arkaya
    fırlatabilirsiniz. Fakat size göre canı düşük yaratıkları seri olarak
    kesmek için bu skili kullanmak yerine Lightnin'deki Lion Shout serisini
    kullanmanız daha faydalı olacaktır. Yaratık kesiminde Flayin Dragon
    serisini kestiğiniz yaratıkları bu mızrağı fırlatma işleminden sonra
    yaratığı öldürene kadar tekrar dolacak şekilde uzun sürede kesiyorsanız
    rahatlıkla kullanabilirsiniz. Fakat düşük güçte yaratıkları keserken
    çekmek için bu skili kullanmanız vakit kaybettirecektir. Bunun haricinde
    Traderlik falan yaparken çok faydalı bir skilldir

    Cheolsam Force Series (Passive) : Her 10 Levelde bir HP değerinizi kalıcı olarak arttırır, mutlaka açmalısınız

    Giysi Seçimi
    Her STR karakterde olduğu gibi Glaveci'ler de giysi olarak birinci
    öncelikli Garment giymeli, alternatif olarak Protector set
    giymelidirler. Bu sayade STR olmalarından dolayı kaybettikleri Magic
    Defans özelliğini bir derece kurtarabilmektedirler. Yalnız, Giysi
    seçimini Garment yapmak için 25+ levellere kadar beklemeleri faydalı
    olacaktır. Bu zamana kadar Protector giyebilirler.

    Tabi bu saydıklarımız genel giysi seçimidir. Uzun süreli olarak fiziksel
    attack yapan monsterlerle uğraşılacaksa giysi Armor veya Protector
    olarak tercih de edilebilir.

    Garment giyilmesiyle birlikte str karakterlerin az olan Manalarında da
    kullanım olarak %20 tasarruf sağlanacak ve mana tüketimi azaltılacaktır[URL="http://www.turkmmo.com/"]turkmmo[/URL]

      Forum Saati Perş. Kas. 21, 2024 9:17 pm